You've been kidnapped by a serial killer, think you can talk your way out of being murdered? This Visual Novel was made for the O2A2 Jam! Features 4 endings and 5 minutes of gameplay.

Art by @Soundskies

Sound effects obtained from https://www.zapsplat.com

Music by Eric Matyas: www.soundimage.org

Follow us on Twitter for announcements!:  @CocoaMintLeaf


Updated 3 days ago
Published 13 days ago
StatusReleased
PlatformsWindows, macOS, Linux, HTML5
Rating
(124)
Authorsboredbradley, soundskies
GenreVisual Novel
Made withRen'Py
Tags2D, Comedy, Furry, Horror, renpy, Short
LicenseMIT License
Asset licenseCreative Commons Attribution v4.0 International
Average sessionA few minutes
LanguagesEnglish
InputsKeyboard, Mouse

Download

Download
DoNotKillMeJacob-1.01-mac.zip 19 MB
Download
DoNotKillMeJacob-1.01-market.zip 64 MB

Development log

Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 1 to 40 of 115Next pageLast page
(+1)

i love this game so much ! as simple as it is, im not sure if therell be a second game but i sure hope so, i myself am an artist so if you ever need help in art and stuff feel free to contact me ^^

(+1)

this ram man is adorable!! i'd really love to see more in the future :]

(+1)

Really enjoyed playing Don't kill me Jacob!!! ^o^ 

(+1)

The sheep character was so weird and I loved it!

(+1)

hi

I was wondering if this will ever be on android

No plans for an android port right now.

(+1)

FRESH

(1 edit) (+1)

My gosh if you ever sell merch of him I think I'm getting him!!! He's so cute OMG!!

(+1)

I LOVE THIS GAME

(+1)

This game really shows the mind of a serial killer, very good!

I played all ending

I win in the first time I play, tip for beginners : Don't just think for yourself!

(+1)

I liked this! :)

(+1)

loved it!!! 
(+1)

i got all endings! didnt think i would but i did this game was really fun and kinda thought it would be harder

(+1)

7/10
Pretty fun game with about 10 min playtime. Just play the game first, don't even need to check with reviews first, it's good to go in completely blind. There are 4 endings in total btw. 3 normal ones + 1 secret ending.
Spoiler-ish thoughts:
I was actually expecting the serial killer to be a very complicated person and that it would be difficult to get on the good side of him. You know like trying to understand the mind of the serial killer kind of thing, but the game was pretty straightforward.

(+1)

I loved this so much! It was very short, but very nice. All I wanted was the last ending and I couldn't figure out how to get it =( 

Congratulations on your game too! You did a great job! 

(+2)

I only got three ending but I really enjoyed playing the game, it was fun. 

(+2)(-1)

it took me so long to find the secret ending but this was super fun haha!!

(+2)

funny sheep game

(-1)

ya

(+1)

cool and good

(+2)

the horny ending was the best one of them it made me laugh

(+1)

I love this, even if it's short I still like it 

(+1)

this was good....haha I like the funnie sheep man

(+1)

馃槉馃憤
(+1)

cute in a creepy echo sort of way

(2 edits) (+3)(-1)

because the options are limited, i made my own answers

question 1:a good snack if i do say so :)

question 2:do you?

question 3:tender, but they lack enough protein to be more than an appetizer

question 4:you think i have to make that choice?

question 5:i'd ask the same to you :)

question 6:cock your head and smile


edit:my idea of mood states from this in order

"confused"

"on edge"

"worried"

"terrified"

(+1)

ok

(+1)

Jacob because he's a jacob's ram very good very good

(+1)(-1)

BRUH BRUH GG game

(+1)

LOL the last ending was funny

(+1)

nvm i figured out how

bro i cant get the horny ending is it not on the browser versiom

it is

(+3)(-10)

bro when this guy killed me he was super sus (I think he's the imposter)

(-6)

also I got all the endings pretty quickly

(-6)

(-2)

(+1)(-6)

might as well downvote my own comment

(+1)(-7)

(-3)

(-4)

I got downvote bombed lmfao

(+2)(-2)

among us memes aren't funny dude

(+1)

although short this was a lovely and well made visual novel

(+2)

What a lovely date!

guys how to get the third ending?

nvm i got it

now time for the secret ending

(1 edit)

finally i got it and when i saw the mood meter to to horny i got scared and thought what will happen now

(+2)(-2)

lmao

(+1)

REALLY GOOD

(+1)

this was really nice to play :D  the secrect ending kinda suprised me tho lmaoao

(+5)

There's a secret ending yall don't know about!! Get all 3 then be nice again...

HAHAH thank you 

(-3)

yeah I already knew that but thanks anyways

(+1)(-1)

I've escaped the people calling me ballsack, I am calm now.

(-1)

Hey edd

(-1)

hi

(1 edit) (-1)

hello

(-1)

3 hand boozzoo

(-1)

cool

(-1)

Hihi

(-1)

hello

(+1)(-1)

I like your emoji face thing :3

(1 edit) (+1)(-1)

Actually, it's from a Friday Night Funkin' mod called Friday Night Foundation, it's an icon used for the character SCP-096 in the mod.

But thanks anyways!

(+1)(-1)

Oh well Its very nice :D

(+2)(-1)

Yeah, I agree!

(-2)

hogggg ridddaaaa

(+3)(-2)

hi ballsack :D

(+1)(-1)

NO

(-2)

hogggg ridddaaaa

(-2)

stop and shut up

(-2)

actually shut the fuck up you fucking hoe.

ko

(-1)

Were you trying to say "ok" but misspelled it and typed in "ko" instead?

(+1)

Really had a lot of fun with this one!! Thank you DEV!!

(+1)

wow 

i also am a vegetarian :D

Viewing most recent comments 1 to 40 of 115Next pageLast page